1. SPORZĄDZANIE WYCEN NIERUCHOMOŚCI:

Przedmiotem szacowania są głównie następujące nieruchomości:

  • działki gruntowe,
  • nieruchomości zabudowane,
  • lokale mieszkalne i użytkowe,
  • nieruchomości rolne,
  • nieruchomości leśne
  • oraz ograniczone prawa rzeczowe (np. służebności).

 Główne Cele szacowania:

  • ustalenie wartości wyjściowej nieruchomości do sprzedaży w drodze przetargu,
  • do sprzedaży w drodze bezprzetargowej,
  • do określenia opłat z tytułu użytkowania wieczystego,
  • do ustalenia opłat adiacenckich,
  • dla celów zabezpieczeń wierzytelności bankowych,
  • dla ustalenia wartości przejętych nieruchomości pod drogi.

2. WYKONYWANIE PROJEKTÓW BUDOWLANYCH:

Przedmiotem działalności projektowej jest wykonywanie projektów architektoniczno-budowlanych:

  • budynków mieszkalnych jednorodzinnych,
  • budynków gospodarczych,
  • budynków usługowych,
  • budynków zabudowy zagrodowej,

oraz:

  • wykonywanie projektów zagospodarowania,
  • adaptacja projektów powtarzalnych,
  • wykonywanie projektów rozbudowy budynków,
  • zmiany sposobu użytkowania budynków istniejących,
  • inwentaryzacja obiektów w terenie,
  • ocena techniczna obiektów,
  • nadzór autorski.

3. WYKONYWANIE KOSZTORYSÓW BUDOWLANYCH:

  • kosztorysy uproszczone (np. do celów bankowych),
  • kosztorysy szczegółowe (np. przy przetargach, przy wnioskach o dofinansowanie).

4. WYKONYWANIE NADZORU BUDOWLANEGO:

 Podczas realizacji budynków:

  • pełnienie funkcji kierownika budowy,
  • pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego,
  • kontrola zaawansowania robót,

oraz:

  • wykonywanie przeglądów okresowych budynków użytkowanych.

5. OPRACOWYWANIE CHARAKTERYSTYK ENERGETYCZNYCH:

  • sporządzanie świadectw charakterystyki energetycznej dla obiektów projektowanych  oraz obiektów  przekazywanych do użytkowania,
  • wykonywanie audytu energetycznego obiektów przy obrocie nieruchomościami.

6. DORADZTWO INWESTYCYJNE:

  • usługa doradcza w branży budowlanej w zakresie wiedzy technicznej, przepisów związanych z prawem budowlanym  oraz przepisów postępowania administracyjnego,
  • załatwianie w imieniu klienta wszelkich dokumentów formalno-prawnych  (administracyjnych,  urzędowych) po otrzymaniu od niego pełnomocnictwa.

Ponad 20 letnie doświadczenie pozwala nam kompleksowo realizować powierzone przez Państwa zlecenia, współpracujemy z:

  • architektami,
  • prawnikami,
  • rzeczoznawcami budowlanymi
  • projektantami,
  • geodetami,
  • bankami – w celu pomocy przy uzyskaniu przez klientów kredytów hipotecznych na finansowanie m.in. zakupu nieruchomości

Opracowania z zakresu: wyjaśniania stanu prawnego nieruchomości, analizy rynku nieruchomości, analizy opłacalności inwestycji itp.